duminică, 18 septembrie 2011

Moare un tip si ajunge in iad, văzându-se acolo, îl bufneste plânsul si in vreme ce hohotea asa, vine la el un drăcusor: - Ce faci ba, de ce plângi asa? - Păi am ajuns în Iad. O să mă ardeti si o să mă chinuiti. - Aaaiurea, cine ti-a băgat prostiile astea în cap? Asta e propagandă de pe Pamint si din Rai. - Da, n-o să mă chinuiti? - Fugi bă d-aici, cum să te chinuim?! Aici practici toate pacatele de pe Pamint. Uite, îti dau un exemplu: îti place să bei? - Beau, dar cu moderatie. - Atunci să vezi ce misto e lunea – bem ce vrem noi, vin, bere, lichioruri, whisky, rachiu, palincă, tuică, absolut orice. - Da’, păi atunci nu e chiar asa de rău. - Da’ stai să vezi, fumezi? - Fumez ,dar moderat. - Păi atunci să vezi martea nenică, marti fumăm ca turcii: fumăm tigări, narghilele, trabucuri, pipe, chistoace, orice. - Ah, păi atunci nu e chiar asa de rău. - Da’ stai să vezi, îti place să bei cafea? - Beau, dar doar câteva pe zi. - Păi să vezi atunci miercuri: miercuri bem cafea turcească, filtru, la nisip, espresso, latte, caffe-frappe, ce vrem noi. - Meserie ! M-am mai linistit. - Auzi, zice drăcusorul, esti cumva homosexual? - Nu, nici gând, nici pomeneală. - Atunci s-ar putea să nu-ti prea placă joia…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu